Reklama dźwignią krajów

Udostępnij
Wyślij emailem
Drukuj

Ośrodki zimowe zachęcają gości do przyjazdu czym się da. Kuszą oczywiście swoimi naturalnymi walorami, ale też rozmaitymi atrakcjami specjalnymi i promocjami. Używają do tego całego arsenału narzędzi i chwytów public relation.  

Niedawno przedstawiłem tu krótki przegląd haseł reklamowych stacji i regionów narciarskich. Ale równolegle kampanie promocyjną prowadzą też poszczególne kraje alpejskie. Szwajcaria, przykładowo, zachęca sugestią: „Szwajcaria… Tak naturalnie…”. A za swą tegoroczną dewizę przyjęła deklarację „Robimy wszystko, aby Twoje ferie były udane”. Jak wyglądać to może w praktyce, pokazuje ta oto króciutka humoreska filmowa:

Piszemy o tym, co ważne i ciekawe

Dlaczego nie Włoch? Rzymscy dziennikarze już rekonstruują przebieg konklawe

Włosi starają się objaśnić porażkę faworyta, za którego uchodził kard. Pietro Parolin. Sekretarz stanu za pontyfikatu Franciszka miał – jak piszą watykaniści „La Stampy” – otrzymać w pierwszym i drugim głosowaniu bardzo duże poparcie.

Tomasz Bielecki, Polityka Insight

 

Udostępnij
Wyślij emailem
Drukuj