ISPO już zaplanowane

Udostępnij
Wyślij emailem
Drukuj

Kolejnym dowodem zbliżającego się mimo pandemii sezonu zimowego jest ogłoszenie terminu największych na świecie targów sprzętu narciarskiego (szeroko oczywiście rozumianego), czyli monachijskich ISPO. Na dodatek mają przebiegać w nowej, rozszerzonej formule.

Targi mają odbywać się w stolicy Bawarii od 23 do 26 stycznia 2022 r. Historia imprezy sięga 1970 r. Wtedy wzięło w niej udział 816 wystawców z 25 krajów. W ostatnich latach swoje produkty na terenach wystawienniczych Messe München pokazywało prawie 3 tys. firm narciarskich, snowboardowych, outdoorowych, odzieży sportowej itp. Ekspozycja miała być okazją do zapoznania się z kolekcjami na następny sezon zimowy i, co najciekawsze, z nowinkami technologicznymi oraz tendencjami w branży.

Wyjątkiem był naturalnie miniony rok, bo z racji szalejącej pandemii ISPO 2021 odbywało się w formule zdalnej, a na dodatek z oczywistych powodów trudno było liczyć na spektakularne rewolucje typu nart carvingowych czy technologii rocker.

Teraz organizatorzy ogłosili powrót do normalności – z zachowaniem naturalnie rygorów epidemiologicznych, które w Niemczech od początku ustawiono na wysokim poziomie i których, co ważne, wszyscy tam skrupulatnie przestrzegają.

Prezentacja przyrządu do ustalania rozmiarów butów dziecięcych
firmy Nordica, ISPO 2019

Tym samym w styczniu narciarze i snowboardziści, ale też handlowcy będą mogli – wedle zapowiedzi – znowu naocznie zapoznać się w halach Messe München z ofertą setek marek sprzętu zimowego z całego świata. Przewiduje się też – znowu zgodnie z tradycją – że targom towarzyszyć będzie cykl rozmaitych konferencji i dyskusji, podczas których specjaliści rozmawiają o kierunkach rozwoju branży i jej problemach (chociażby ekologicznych).

Co więcej, planowana jest także nowinka organizacyjna w postaci tzw. strefy współpracowników. Ma to być specjalnie wydzielona hala przeznaczona do bezpośrednich spotkań specjalistów od technologii, konstruktorów sprzętu i przedstawicieli producentów z influencerami i tzw. ekspertami konsumenckimi, zrzeszonymi w Klubie Współpracowników ISPO.

Ekspozycja nowego materiału firmy Helly Hansen – LilaLoft, ISPO 2019

Tobias Gröber, dyrektor wykonawczy ISPO Group, tłumaczy w informacji dla mediów, że Strefa Współpracowników nie ma służyć negocjacjom handlowym, lecz nawiązaniu osobistych kontaktów między reprezentantami marek a „najaktywniejszymi konsumentami, którzy działają jako eksperci w swojej dziedzinie w branży i wspólnie wyznaczają trendy”. Dotąd rozmowy takie musiały odbywać się w ogólnie dostępnych halach, co zważywszy chociażby na skalę targów (przez ISPO w ciągu kilku dni trwania imprezy przewijają się dziesiątki tysięcy gości) nie było dla nikogo wygodne.

Piszemy o tym, co ważne i ciekawe

Żałoba w kabarecie

Dotąd rozśmieszała Polskę, teraz ją zasmuciła. Joanna Kołaczkowska była jasnym punktem sceny kabaretowej bazującej na inteligentnym humorze. Ta era już powoli zmierzcha.

Aleksandra Żelazińska

Jedno ze stoisk wystawienniczych,
ISPO 2019

Gröber podkreśla równocześnie, że zasadnicza formuła ISPO – łącznie z nagrodami i wyróżnieniami przyznawanymi przez złożone z ekspertów międzynarodowe jury – pozostaje bez zmian.

Udostępnij
Wyślij emailem
Drukuj
Reklama