POLITYKA
Subskrybuj 4 zł / tydzień
Zaloguj
Moja półka

Polifonia

Płyty Bartka Chacińskiego

  • Płyty wg ocen
    • 10/10
    • 09/10
    • 08/10
    • 07/10
    • 06/10
    • 05/10
    • 04/10
    • 03/10
    • 02/10
  • Płyty wg roku wydania
    • rok 2011
    • rok 2010
    • rok 2009
    • rok 2008
    • rok 2007
    • rok 2006
    • rok 2002
    • rok 2001
    • rok 2000
    • rok 1999
    • rok 1998
    • rok 1997
    • rok 1996
    • rok 1995
    • rok 1991
    • rok 1990
    • rok 1987
    • rok 1986
    • rok 1985
    • rok 1982
    • rok 1978
    • rok 1977
    • rok 1976
    • rok 1972
    • rok 1971
    • rok 1970
    • rok 1969
    • rok 1967
  • koncerty
  • wywiady

Oferta na pierwszy rok:

4 zł/tydzień

Subskrybuj

Samosprawdzająca się tragedia

23 lipca 2011
Bartek Chaciński

Tu – na gorąco – na stronach Polityka.pl. Żal Amy Winehouse. Muzyka pop straci bez niej sporo wiarygodności.

Amy Winehouse

Nawigacja wpisu

←  Poprzedni
|Następny  →

Komentarze

7
Dodaj komentarz
  • Krasnal Adamu
    24 lipca 2011
    8:36

    I go back to black…

  • Shrekus27
    24 lipca 2011
    13:08

    Szkoda tego co się stało. Żal nie tylko świetnej piosenkarki ale po prsotu człowieka. Tylko czy, odnosząc się do tego co po ostatnim koncercie mówił Moby, ktoś stanem Amy Winehouse się zainteresował. Czy taki miała image i ktoś z przemysłu muzycznego naciskał, aby tak się to kręciło. Nie zauważając człowieka. Bye Amy Winehouse.

  • Sosnowski
    24 lipca 2011
    23:09

    depresja zebrała żniwo… to straszna choroba, z którą wielu nie może się uporać. alkohol i narkotyki działają natychmiastowo na „poprawę” nastroju, dlatego sięgnięcie po nie może wydawać się tak pociągające. ale na zejściu następuje potężne zwielokrotnienie doła. i tak, ci którzy mogą sobie na to pozwolić, pozostają ciągle pod wpływem, aż do uzależnienia. leki antydepresyjne skutkują dużo wolniej, ale na długo stabilizują nastrój. w połączeniu depresji z uzależnieniem od alkoholu i narkotyków potrzebna jest solidna kuracja w ośrodku zamkniętym. Amy nie dała rady rozplątać tej spirali…

    tak, szkoda CZŁOWIEKA. utalentowanej dziewczyny.

  • krzysiek
    24 lipca 2011
    23:43

    Szkoda dziewczyny.
    Upiorny tytuł wpisu.

  • Butapren
    25 lipca 2011
    23:04

    Wielka szkoda… poraz pierwszy w zyciu odczulem niemal fizycznie smierc osoby ktorej nie znalem… Plyte Back to Black kupielm nie wiedzac kim jest Amy Winehouse (po glosie myslalem ze jest to 40 letnia murzynka ) i jest jedna z najlepszych jakie slyszalem. Amy miala niesamowity talent, spiew na zywo byl niemal jak na nagraniu studyjnym. Niepowtarzalne brzmienie glosu. Wiadomosci o jej zmaganiu z nalogami docieraly do mnie, ale wierzylem,ze to ten wiek, zycie na Camden Town, zycie artysty, ze wyjdzie z tego i nagra kolejne plyty. Niestety walke z nalogiem przegrala. Szkoda, zostawila po sobie zaledwie 2 plyty, strasznie malo jak na taki talent…

  • Robert
    26 lipca 2011
    20:15

    To ten sam Bartek, ktory ma etat w polskim radiu 3 ?
    Robert

  • Bartek Chaciński
    26 lipca 2011
    20:38

    @Robert –> Etatu nie ma, ale czasem się pojawia. A jako nocny współpracownik PR3 przez wakacje w ogóle pauzuje. 🙂

Aby komentować, zaloguj się na konto portalu Polityka.pl


Nie masz konta w Polityka.pl?Zarejestruj się
  • Kategorie

  • Najnowsze komentarze

    • w_porze_dżdżystej o Bezpowrotnie utracona młodzieńczość
    • Bartek Chaciński o Szybko, szybko zwolniło
    • spin71 o Szybko, szybko zwolniło
  • Logo Polifonia na fonii

    Polifonia na fonii

  • Strony

    • O autorze
    • O blogu
    • PODSUMOWANIE 2011
    • PODSUMOWANIE 2012
    • PODSUMOWANIE 2013
    • PODSUMOWANIE 2014
    • PODSUMOWANIE 2015
    • PODSUMOWANIE 2016
    • PODSUMOWANIE 2017
    • PODSUMOWANIE 2018
    • PODSUMOWANIE 2019
    • PODSUMOWANIE 2020
    • PODSUMOWANIE 2021
    • PODSUMOWANIE 2022
    • PODSUMOWANIE 2023
    • POLIFONIA 1000!
    • PREMIERY 01.2024
    • PREMIERY 01.2025
    • PREMIERY 02.2024
    • PREMIERY 02.2025
    • PREMIERY 03.2024
    • PREMIERY 03.2025
    • PREMIERY 04.2024
    • PREMIERY 04.2025
    • PREMIERY 05.2024
    • PREMIERY 06.2024
    • PREMIERY 07.2024
    • PREMIERY 08.2024
    • PREMIERY 09.2024
    • PREMIERY 10.2024
    • PREMIERY 11.2024
    • PREMIERY 12.2024
    • Skala ocen płyt
    • STARE PREMIERY:
      • 01.2019
      • 02.2019
      • 03.2019
      • 04.2019
      • 05.2019
      • 06.2019
      • 07.2019
      • 08.2019
      • 09.2019
      • 10.2019
      • 11.2019
      • 12.2019
      • PREMIERY 01.2022
      • PREMIERY 01.2023
      • PREMIERY 02.2022
      • PREMIERY 02.2023
      • PREMIERY 03.2022
      • PREMIERY 03.2023
      • PREMIERY 04.2022
      • PREMIERY 04.2023
      • PREMIERY 05.2022
      • PREMIERY 05.2023
      • PREMIERY 06.2022
      • PREMIERY 06.2023
      • PREMIERY 07.2022
      • PREMIERY 07.2023
      • PREMIERY 08.2022
      • PREMIERY 08.2023
      • PREMIERY 09.2022
      • PREMIERY 09.2023
      • PREMIERY 10.2022
      • PREMIERY 10.2023
      • PREMIERY 11.2022
      • PREMIERY 11.2023
      • PREMIERY 12.2022
      • PREMIERY 12.2023
      • Premiery 2010
      • Premiery 2011
      • Premiery 2012
      • Premiery 2013
      • Premiery 2014
      • Premiery 2015
      • Premiery 2016
      • Premiery 2017
      • 01.2021
      • 02.2021
      • 03.2021
      • 04.2021
      • 05.2021
      • 06.2021
      • 07.2021
      • 08.2021
      • 09.2021
      • 10.2021
      • 11.2021
      • 12.2021
      • 01.2020
      • 02.2020
      • 03.2020
      • 04.2020
      • 05.2020
      • 06.2020
      • 07.2020
      • 08.2020
      • 09.2020
      • 10.2020
      • 11.2020
      • 12.2020
  • @SoundCloud

    Send me
    your sounds
  • RSS Trzaski

    • JEAN-MICHEL JARRE: Krótko
      Nota o Zero Gravity może być dla niektórych niespodzianką, ale nowy album Jeana-Michela Jarre’a Electronica 1: The Time Machine nie należy do moich ulubionych (mówiąc delikatnie), i to mimo plejady gości, wśród których są Vince Clarke, M83, Pete Townshend, Fuck Buttons, Air i Moby. Ba, wydaje mi się z punktu widzenia poszczególnych artystów bardzo słabo wykorzystaną szansą na wykreowanie […]
    • NATURAL SNOW BUILDINGS: Album z singla
      Z nieco mniejszą regularnością śledzę ostatnio poczynania Francuzów z Natural Snow Buildings, za którymi zresztą pod względem liczby wydawanych płyt nadążyć trudno. Ukazują się w różnych formatach, tym bardziej więc warto zwrócić uwagę na regularną, zwykłą płytę z nowym repertuarem opublikowaną na winylu przez Ba Da Bing (wcześniej wydali kilka reedycji starszych nagrań NSB) z […]
    • ROBERT PIOTROWICZ: Stare złote
      W starych złotych to by było prawie pół miliona, ale warto. Zresztą za czasów starych złotych nikt w Polsce takich płyt nie wydawał. Choć zupełnie tak jak kiedyś – na czerwony, transparentny winyl z muzyką Roberta Piotrowicza (mastering Rashada Beckera, minimalistyczny projekt Lasse Marhauga) trzeba było pod każdym względem poczekać. Z jednej strony dlatego, że publikacja się […]
  • RSS Chaciński @ Wordpress

    • Wyż Nisz to od dziś archiwum
      Od dłuższego czasu staram się jakoś skoordynować swoje różne działania w sieci i Wyż Nisz, tudzież chacinski.wordpress.com, to najlepsze miejsce, skąd można przekierowywać do kolejnych. Układ tej strony będzie się więc znów zmieniał w najbliższych miesiącach, ale: ♦ Recenzje nowych albumów można znaleźć … Czytaj dalej →
    • RIGOR MORTISS: 21 lat później
      Nie byłem nigdy fanem Rigor Mortiss, ale nie sposób było nie trafić na ich muzykę, gdy się słuchało polskich wydawnictw niezależnych w latach 90. Muzykę inspirowaną przede wszystkim The Young Gods, trochę też Einsturzende Neubauten, jednak w wydaniu cięższym i … Czytaj dalej →
    • KREW: Mięso, masa, maszyna
      Na Polifonii rozpocząłem akcję Płyty i ty poświęconą nośnikom fizycznym. Tutaj też trochę regularniej niż ostatnio powinny się pojawiać odpryski tego cyklu. Może w nieco bardziej jeszcze alternatywnej formule. Krew nadaje się do tego doskonale – ten zapomniany zespół działał … Czytaj dalej →

Twój wybór, wspólna przyszłość.

Oferta powitalna dla nowych subskrybentów.

Subskrybuj 4 zł za tydzień
POLITYKA
Newsletter Subskrypcja
Facebook Twitter Instagram

Nasze wydawnictwa

  • W numerze

    • Tygodnik Polityka
    • Pomocnik Historyczny
    • Poradnik Psychologiczny
    • Niezbędnik Współczesny
    • Salon
    • Żyjmy Lepiej
  • Koronawirus

  • Kraj

    • Wybory Prezydenckie 2020
    • PiS
    • Lewica
    • Koalicja Obywatelska
    • Prezydent
    • Sądy
  • Świat

    • Brexit
    • Unia Europejska
    • Donald Trump
    • Bliski Wschód
    • Rosja
    • Chiny
  • Rynek

    • Emerytury
    • PIT
    • Węgiel
    • OZE
    • GAFA
    • Listki CSR
  • Kultura

    • Książki
    • Muzyka
    • Film
    • Seriale
    • Wystawy
    • Teatr
    • Gry
    • Paszporty Polityki
    • Nagroda Architektoniczna
  • Nauka i Zdrowie

    • Zdrowie
    • Wszechświat
    • Technologie
    • Zmiany klimatyczne
    • Nagrody naukowe
  • Blogi

    • Passent
    • Hartman
    • Szostkiewicz
    • Chaciński
    • Chętkowski
    • Wszystkie blogi
  • Więcej

    • Historia
    • Ludzie i style
    • Społeczeństwo
    • Klasyki Polityki
    • Moje miasto
    • Podkasty
    • Fotoreportaże
    • Archiwum
    • Autorzy
    • Tematy
    • O nas
    • Sklep Polityki
  • Redakcja Polityki
  • Biuro reklamy
  • Napisz do redakcji
  • BOK dla subskrybentów
  • O Polityce
  • Regulamin serwisu
  • Zasady publikacji komentarzy
  • Polityka prywatności
  • Polityka RODO
  • Ustawienia cookie
  • Informacje dla akcjonariuszy

Aplikacje Polityki

iOS i Android
iOS i Android
W aplikacjach publikujemy pełne wydania tygodnika POLITYKA oraz nasze pisma.

 

Aplikacja Fiszki fiszki
Fiszki Polityki
Codziennie podsumowujemy dla Ciebie najważniejsze wydarzenia dnia.
  • Dwutygodnik FORUM
  • Polityka Insight
  • Leśniczówka Nibork
  • Projekt: Cogision, Ładne Halo
  • Wykonanie: Vavatech
  • Prawa autorskie © POLITYKA Sp. z o.o. S.K.A.
css.php